Europski potrošački centar Hrvatska
Kupili ste bicikl u drugoj državi članici EU-a preko interneta i niste ga dobili? Saznajte kako ostvariti povrat novca. Putujete u drugu državu članicu EU-a? Saznajte što napraviti kada vam je otkazan let, uskraćen ukrcaj ili u slučaju duljeg zakašnjenja u zračnom prijevozu te izgubljene ili oštećene prtljage.
Europski potrošački centar Hrvatska vam pruža informacije i savjete o prekograničnoj kupovini kao i pomoć u rješavanju prekograničnih pritužbi i sporova na području EU-a, uključujući Norvešku, Island i Ujedinjenu Kraljevinu.
Također vam pruža:
- savjete o potrošačkim pravima kada kupujete ili putujete po EU-u, Norveškoj, Islandu ili Ujedinjenoj Kraljevini
- savjete o potrošačkim pravima u slučaju pritužbe na trgovca sa sjedištem u drugoj državi članici EU-a, Norveškoj, Islandu ili Ujedinjenoj Kraljevini prilikom prekogranične kupovine
- pomoć u rješavanju vaše pritužbe
- savjete o budućim koracima ako sporazumno rješenje nije moguće (izvansudske nagodbe ili druge odgovarajuće radnje)
- savjete kome uputiti žalbu, ako je vaš slučaj izvan nadležnosti Europskog potrošačkog centra.
Primjer iz prakse:
ECC Hrvatska pomogao potrošaču u izradi doktorata s područja fizike!
Potrošač iz Hrvatske koji je bio u procesu pisanja doktorata iz područja fizike kupio je specijaliziranu knjigu putem Internet trgovine u Sloveniji, ali nikada nije dobio paket koji je unaprijed i platio. Kontaktirao je trgovca, trgovac je rekao da je paket na putu, ali više od 2 mjeseca kasnije nije dobio ništa.
Potrošač nas je kontaktirao te smo slučaj proslijedili kolegama u ECC Slovenija koji su stupili u kontakt s trgovcem te je krajnji rezultat bio da je potrošač dobio svoju knjigu te izradio svoj doktorat.
Kako ECC Hrvatska funkcionira