Strategija jedinstvenog digitalnog tržišta: Europska komisija utvrdila područja djelovanja
Digitalna tehnologija dio je naše svakodnevice. Bez obzira na to je li riječ o gledanju filmova, kupnji ili prodaji na internetu ili pak održavanju kontakta s prijateljima, internet je zlatni rudnik digitalnih mogućnosti. No građani i poduzeća u EU-u svakodnevno se suočavaju s mnogim preprekama, od uskraćivanja pristupa na temelju lokacije do neučinkovitosti prekogranične isporuke pošiljki. Jedan od prioriteta Junckerove Komisije jest uklanjanje tih prepreka i stvaranje jedinstvenog digitalnog tržišta. Kolegij povjerenika danas je prvi put raspravljao o strategiji jedinstvenog digitalnog tržišta, koja bi trebala biti predstavljena u svibnju.
Na temelju priprema koje su obavili potpredsjednik Ansip i njegov tim, Kolegij je odredio tri glavna područja na koja će Komisija usmjeriti svoje djelovanje u okviru ovog mandata:
1. bolji pristup potrošača i poduzeća digitalnim dobrima i uslugama
2. stvaranje okruženja koje pogoduje uspješnosti digitalnih mreža i usluga
3. stvaranje europskog digitalnoga gospodarstva i društva s dugoročnim potencijalom rasta.
Dodatne informacije: konferencija za medije potpredsjednika Ansipa, priopćenje za medije i informativni članak.
Najvažnije točke iz govora bit će objavljene nakon konferencije za medije.
Izvor: Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj, 25.03.2015.