Skočite na glavni sadržaj
Centar unutarnjeg tržišta EU - Logo

Objavljeni glavni rezultati Consumer Scoreboarda za 2015. godinu

21.10.2015.

‌Consumer Scoreboard 2015. pokazuje da je prekogranična e-trgovina još uvijek nedovoljno razvijena i da potrošači nemaju razvijeno povjerenje u prekograničnu e-trgovinu jer se 61% potrošača osjeća sigurnije kupujući online u vlastitoj zemlji (61%) nego iz neke druge zemlje EU-a (38% ).

Glavni rezultati Consumer Scoreboarda 2015. pokazuju:

- Potrošači koji kupuju preko granice i dalje se suočavaju s mnogim problemima
- Potrebno je dodatno podizanje svijesti o pravima potrošača
- Daljnji razvoj alternativnog rješavanja potrošačkih sporova obećava povećanje potrošačkog zadovoljstva
- Povjerenje u sigurnost proizvoda stabilno je tijekom godina

Detaljnije informacije možete pronaći ovdje.

Izvor: Europski potrošački centar Hrvatska, 21.10.2015.