Informativna kampanja „Potrošači upoznajte svoja prava!” pokazala se učinkovitom u podizanju svijesti potrošača o njihovim potrošačkim pravima
11.02.2016.
Informativna kampanja Europske komisije „Potrošači upoznajte svoja prava!” rezultirala je, u prosjeku, s 32% više kontakata hrvatskih potrošača, izvijestila su četiri lokalna savjetovališta za potrošače iz Zagreba, Splita, Osijeka i Pule. Najveći broj kontakata potrošača odnosio se na područje uslužnih djelatnosti kao što su telekomunikacije i jamstva, zatim javne usluge kao što su komunalije (plin, električna energija) te financijske djelatnosti.
Dodatne informacije o uspjehu kampanje pročitajte ovdje.
Ukoliko potrošači žele znati više o aktivnostima kampanje, mogu posjetiti službenu internetsku stranicu kampanje www.prava-potrosaca.hr ili službenu Facebook stranicu.
Izvor: Europski potrošački centar Hrvatska, 11.02.2016.