Priopćenje za javnost Europskog potrošačkog centra Hrvatska
Europski potrošački centar Hrvatska tijekom jučerašnjeg dana zaprimio je velik broj pritužbi potrošača koji su u proteklih nekoliko dana obavili kupnju putem internet stranice tvrtke Mango Outlet.
Pritužbe potrošača koje su zaprimljene odnose se na kupnju proizvoda po cijenama nižim od uobičajenih te otkazivanje narudžbe od strane trgovca, nakon što su uočili da je došlo do pogreške.
Obzirom na velik broj pritužbi koje stalno pristižu, ljubazno se mole potrošači, koji će se Europskom potrošačkom centru Hrvatska obraćati s istom pritužbom, da prvo stupe u kontakt s trgovcem te zatraže službeno očitovanje o razlozima otkazivanja narudžbe. Naime, sukladno pravilima Mreže Europskih potrošačkih centara, zaprimljenu pritužbu nije moguće proslijediti na daljnje postupanje centru u zemlji sjedišta trgovca, bez da je potrošač prvo stupio u kontakt s trgovcem te u suradnji s trgovcem pokušao pronaći rješenje svoje pritužbe.
Izvor: Europski potrošački centar Hrvatska, 07.04.2016.