Skočite na glavni sadržaj
Centar unutarnjeg tržišta EU - Logo

Komisija predlaže medijski okvir za 21. stoljeće i novi pristup internetskim platformama

27.05.2016.

‌Komisija želi uravnotežiti pravila koja se danas primjenjuju na tradicionalne radiotelevizijske kuće, pružatelje videousluga na zahtjev i platforme za dijeljenje videosadržaja, posebice kad je riječ o zaštiti djece. „Želim da internetske platformete audiovizualni i kreativni sektor budu pokretači digitalnoga gospodarstva, da ih ne sputavaju nepotrebna pravila. Njima treba sigurnost modernog i poštenog pravnog okvira, a mi im je danas pružamo. To znači da se neće mijenjati postojeća pravila koja funkcioniraju, na primjer pravila koja se odnose na odgovornost pružatelja internetskih usluga. To znači i deregulaciju ondje gdje je to nužno u tradicionalnim sektorima kao što je radiotelevizija te proširivanje nekih odgovornosti na platforme i druge digitalne sudionike radi bolje zaštite korisnika i ostvarivanja ravnopravnosti.”, izjavio je potpredsjednik Europske komisije zadužen za jedinstveno digitalno tržište Andrus Ansip.

Dodatne informacije dostupne su ovdje.

Izvor: Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj, 25.05.2016.