Komisija predlaže nova pravila e-trgovine kako bi potrošači i poduzeća mogli iskoristiti sve prednosti jedinstvenog tržišta
27.05.2016.
Europska komisija je predložila paket mjera kojima se potrošačima i poduzećima olakšava pouzdana internetska kupnja i prodaja proizvoda i usluga diljem EU-a.
U okviru svojih strategija jedinstvenog digitalnog tržišta i jedinstvenog tržišta Europska komisija predstavila je trodijelni plan za povećanje e-trgovine koji bi se trebao ostvariti borbom protiv geografskog blokiranja, cjenovno pristupačnijom i učinkovitijom prekograničnom dostavom paketa te promicanjem povjerenja potrošača kroz bolju zaštitu i provedbu.
Paket o e-trgovini čine sljedeći dokumenti:
- zakonodavni prijedlog za rješavanje neopravdanog geografskog blokiranja i drugih oblika diskriminacije na temelju državljanstva, boravišta ili poslovnog nastana;
- zakonodavni prijedlog o uslugama prekogranične dostave paketa radi povećanja transparentnosti cijena i poboljšanja regulatornog nadzora;
- zakonodavni prijedlog za jačanje ostvarivanja prava potrošača i smjernice kojima se pojašnjava, među ostalim, što se može smatrati nepoštenom poslovnom praksom u digitalnom svijetu.
Dodatne informacije dostupne su ovdje.
Izvor: Europska komisija, 25.05.2016.