Bolja poslovna praksa prilikom iznajmljivanja automobila
Jeste li ikad na internetu rezervirali vozilo, a zatim na šalteru za unajmljivanje saznali da morate platiti više? Prošle se godine u takvoj situaciji našlo 2 000 potrošača u Europi, koji su slučajeve prijavili Europskim potrošačkim centrima.
Nakon znatnog povećanja broja pritužbi na postupanje pri iznajmljivanju automobila Europska komisija i nacionalna tijela za zaštitu potrošača povezali su se s pet vodećih tvrtki za iznajmljivanje automobila (Avis, Europcar, Enterprise, Hertz i Sixt ) kako bi razmotrili te probleme.
Ova faza suradnje rezultirala je promjenama koje su vodeće tvrtke uvele u svoju poslovnu praksu, koja je sad usklađena s propisima EU-a o zaštiti potrošača.
Promjene koje su tvrtke uvele možete pročitati u priopćenju za tisak Europske komisije.
Izvor: Europski potrošački centar Hrvatska, 27.01.2017.