Skočite na glavni sadržaj
Centar unutarnjeg tržišta EU - Logo

Rezervacija putovanja na internetu

13.04.2017.

‌Europska komisija i nadležna tijela za provedbu politike zaštite potrošača pokrenula su provjeru 352 internet portala za usporedbu cijena i rezervaciju putovanja. Rezultati su pokazali da cijene na dvije trećine pregledanih portala nisu bile transparentne. U postupku rezervacije prvotno prikazana cijena nije bila konačna cijena koju je potrošač trebao platiti.

U 32,1 % slučajeva cijena na portalu s usporedbama razlikovala se od cijene koja je u konačnici prikazana na stranici za rezervaciju, na 30,1 % portala ukupna cijena (koja uključuje poreze) ili njezin izračun nisu bili jasni, a na 20,7 % portala prikazane su posebne cijene koje kasnije nisu bile dostupne na samoj stranici za rezervaciju.

Zbog sve većeg broja takvih pritužbi koje je zaprimila Mreža Europskih potrošačkih centara, nadležna tijela od tih su portala zatražila da usklade svoju praksu sa zakonodavstvom EU-a o zaštiti potrošača, a ukoliko to ne učine, nacionalna tijela moći će pokrenuti administrativne ili pravne postupke.

Više informacija dostupno je u priopćenju za tisak Europske komisije.

Dodatni dokumenti:

Informativni članak

Pitanja i odgovori

Izvor: Europski potrošački centar Hrvatska, 11.04.2017.