Online rezervacije godišnjih odmora: 10 savjeta za potrošače
Povodom nadolazećih ljetnih praznika, Mreža Europskih potrošačkih centara (Mreža ECC) objavila je izvješće „Organizacija godišnjeg odmora putem interneta: je li istaknuta cijena i konačna cijena?“.
Svakodnevno raste broj potrošača koji svoj odmor organiziraju putem interneta, dovoljan je jedan klik mišem. U 2015. godini, 19 % zaprimljenih kontakata potrošača odnosio se na probleme koji su se pojavili za vrijeme godišnjeg odmora. Ponekad se ispostavi da naizgled dobra ponuda to zapravo i nije! Kako bi pomogli potrošačima da izbjegnu neugodna iskustva prilikom organizacije godišnjeg odmora putem interneta, Mreža ECC želi podići svijest potrošača o mogućem povećanju cijene tijekom procesa rezervacije.
10 savjeta za potrošače kako bi se izbjegla neugodna iznenađenja za vrijeme online rezervacije godišnjeg odmora:
U cijenu moraju biti uključene sve naknade
Provjerite jesu li uključene i dodatne usluge
Ostavite si dovoljno vremena za proces rezervacije
Provjerite da funkcija „fleksibilni datumi“ nije unaprijed postavljena
Osiguranje? Saznajte što je sve uključeno!
U EU-u nije dozvoljeno od strane trgovca unaprijed označiti mogućnosti rezervacije (označiti kućicu)
Postoji mogućnost dodanih naknada za korištenje kreditne kartice
Napravite print screen rezervacije
Savjetujemo da sve informacije provjerite dva puta
Provjerite svoj e-mail
Savjeti za trgovce:
Budite uzor drugima - usvojite vidljive modele najboljih praksi
Koristite transparentnu politiku isticanja cijena
Osigurajte brzu i stručnu službu za korisnike
Pozitivna iskustva zadovoljnih potrošača podijelite s drugim korisnicima
Dodatne informacije kao i predmetno izvješće dostupni su ovdje.
Izvor: Europski potrošački centar Hrvatska, 29.05.2017.