Hengaonica, Escape Van, sajmovi i druga događanja tijekom listopadske kampanje Time to move
Počela je najveća Eurodeskova kampanja Time to Move u okviru koje se tijekom listopada održavaju brojna događanja za mlade o programima i natječajima Europske unije vezanih za mogućnosti volontiranja, stažiranja, studiranja i putovanja u inozemstvo radi stjecanja vrijednih znanja i iskustava. Svrha kampanje je doprijeti do mladih u dobi od 13 do 30 godina, prvenstveno onih kojima je sužen pristup informacijama, poput onih u manjim sredinama.
Kampanja traje cijeli listopad i provodi se diljem Europe, a u hrvatskim gradovima događaje za mlade organiziraju Eurodeskovi multiplikatori - 15 organizacija koje u 13 županija provode programe za mlade. Do sada je registrirano 28 događaja u 10 gradova širom Hrvatske, a broj događaja će se tijekom listopada još povećavati.
Neka od najavljenih događanja su Potraga za blagom, Hengaonica, sajmovi, društvene igre, natječaji, ulične debate, izložbe. Udruga Alfa Albona, koja je prošlogodišnji dobitnik Eurodesk nagrade, organizira „Escape Van“, pokretni escape room u kombiju. Sve aktivnosti možete pretraživati na europskoj karti https://timetomove.eurodesk.eu/hr/#activities.
Tijekom kampanje provodi se nagradni natječaj u okviru kojega mladi u dobi od 13 do 30 godina mogu prijaviti dizajnerska rješenja za promotivnu majicu za sljedeću Time to Move kampanju. Glavna je nagrada putovanje Europom Interrailom.
Prošle godine nagradu je osvojila Sindy Čolić iz Hrvatske čije je dizajnersko rješenje glavni vizual ovogodišnje kampanje na europskoj razini.
Za više informacija o kampanji posjetite timetomove.info.
Kampanju provodi Eurodesk, informacijska mreža Europske komisije koja mladima pruža informacije o mogućnostima za mobilnost, europskim programima i natječajima te ih potiče da postanu aktivni europski građani. U Hrvatskoj Eurodeskov centar djeluje u okviru Agencije za mobilnosti i programe Europske unije.
Izvor: Agencija za mobilnost i programe Europske unije, 03.10.2019.